
Legközelebbi szabad időpontok:
Specialitás
- inzulinrezisztencia kivizsgálása és kezelése
- terhességi cukorbetegség
- 2-es típusú cukorbetegség
- prediabétesz (IFG, IGT)
- kizárólag felnőtt ellátás (18 éves kor felett)
Rendelés helye: 1024 Budapest Lövőház utca 1-5.
Telefonszám: +36 70 621 2443
Dr. Borus Hajnal szakmai önéletrajza
Végzettség
- 2018 - Diabetológia licence vizsga
- 2017 - Hagyományos kínai orvoslás orvosa, Pécsi Tudományegyetem
- 2014 - Belgyógyászat szakvizsga; Semmelweis Egyetem
- 2013 - Homeopátia licence vizsga
- 2008 - Általános orvosi diploma; Semmelweis Egyetem
Szakmai tapasztalat
- 2016.jan. - Szt. István Kh. II. Belgy. Oszt. / Diab. ambulancia
- 2015. ápr. - Dializáló orvos FMC Dialízis Center Szt. István Kh. Bp.
- 2012. szept. - Dializáló orvos / osztályos orvos Szt. Margit Kh. Bp. Dialízis Állomás /
- 2015. márc. - Nephrológiai Osztály
- 2012. ápr.- Osztályos orvos – Ált. belgy. oszt. Niels Stensen Kliniken
- 2012. aug. - Marienhospital Ankum-Bersenbrück, Németország
- 2011. szept. - Osztályos orvos – Diabetológiai profilú ált. belgy. oszt. Niels Stensen
- 2012. febr. - Kliniken – Marienhospital Osnabrück, Németország
S. Andrea
2021.12.02 15:11
-
-
P. András
2021.11.30 17:01
-
-
V. Noémi
2021.11.25 16:56
-
-
P. Anna
2021.11.11 15:25
-
-
S. Natália
2021.10.05 18:10
-
-
H. Alekszandra
2021.09.24 09:07
Egyszerű és gyors időpont foglalási lehetőség, doktornő kedvessége.
-
U. Dóra
2021.09.03 09:58
-
Ablakot, vagy valamilyen kilátást biztosítani a helyre, mert így elég nyomasztó a belső folyosó.
A. Márton
2021.09.02 16:53
-
-
É. Aranka
2021.07.30 10:36
Dr Borus Hajnal doktornő empatikusan megértette a problémámat , a legjobb megoldásokat felvázolta és velem egyeztetve döntött a kezelés menetéről. Köszönöm a munkáját! Polyákné Deák Éva
-
P. Anna
2021.07.30 09:36
-
-
B. Zsófia
2021.07.22 15:42
-
Elviselhetetlen és a szolgáltatást tulajdonképpen ellehetetleníti az az ütvefúró hangerejű zaj, amit a légkondicionáló (?) ad ki magából!? Ez a szolgáltatás és az egész hely színvonalát durván csökkenti.
A. Gábor
2021.07.15 18:02
-
-
S. Lóránt
2021.07.09 09:08
Pontos kezdés, ügyfél központúság, segítőkézség, jó kommunikáció.
-
M. Evelin
2021.07.01 18:01
Rövid időn belül időponthoz jutottam. Az ellátás során az ember maximálisan azt a minőséget kapja amire számít. A szakorvossal is tökéletesen meg voltam elégedve, ajánlottam is már az ismeretségi körömben hasonló problémával küzdőknek.
-
L. Ildikó
2021.06.11 08:44
-
-
K. Karolina
2021.06.03 17:33
Kedvesség, orvosi felkészültség. nyugodt légkör
Ha már a Covid adatlapért felszámolnak költséget elvárnám, hogy ne nekem kelljen kitöltenem minden alkalommal, hanem csak aláírnom a végén (vagy ne legyen díja).
B. Ibolya
2021.05.27 16:29
A hangnem ami fogadott. A közvetlenség, de mégis a pontosság. A szakorvosnő körültekintő, és széleslátókörű tapasztalata. Dr,Borus Hajnal diabetológus minden problémámra kiterjedő figyelme, hozzállása. A kezelésem felsorolása, a folyamatosan tartandó kapcsolat emailban, telefonon. A felállított kezelés kontrolálása. Három hónap múlva visszarendelés. Köszönettel Bróda Ibolya
Első alkalommal kerestem fel Önöket, és első benyomásom alapján jelen pillanatban az elvárásomnak megfelelő szakmai ellátást kaptam.
V. Klára
2021.05.13 17:34
-
-
B. Tünde
2021.04.22 14:55
A megbeszélt időpontban fogadtak. A kezelőorvos velem foglakozott, párbeszéd volt kettőnk között.
-
S. Edina
2021.04.15 15:41
Pontosság, segítőkészség.
-
V. Lilla
2021.03.11 15:04
-
-
L. Gergő
2021.02.25 16:03
-
-
K. Andrea
2021.02.18 16:13
Doktornő kedvessége, szakmai hozzáértése.
-
A. Lászlóné
2021.02.11 17:07
Dr. Borus Hajnal diabetológussal nagyon elégedett vagyok.
A foglalt időpont betartása.
L. Gergő
2021.01.07 17:13
-
-
S. Zsuzsanna
2020.12.17 14:54
-
-
N. Boglárka
2020.12.10 18:36
-
-
V. Gizella
2020.12.03 18:27
Nagyon meg voltam elégedve dr. Borus Hajnal doktornővel. Pontosan ilyen szolgáltatást szerettem volna kapni. Örömmel tapasztaltam, hogy a doktornő a paleolit táplálkozás területén tökéletesen otthon van, és természetgyógyászati szemlélettel is rendelkezi. Biológusként partnerként fogadott engem, és felmerülő problémáimra nagyon hasznos tanácsokat kaptam tőle, amelyeket feltétlenül megfogadok. Ismerőseim körében mindenképpen ajánlani fogom.
-
S. Zsuzsanna
2020.12.03 17:37
-
-
V. Csilla
2020.10.19 10:33
-
-
D. Hajnalka
2020.10.19 09:54
-
-
S. Péter
2020.10.19 08:55
-
-
S. Mária
2020.10.08 17:31
-
-
K. Anna
2020.10.08 15:05
Bohus Doktornő nagyon kedves és alapos, szakmailag kifogástalan volt. Mindenre kiterjedő tájékoztatást adott a problémámmal kapcsolatban. A recepción dolgozó hölgyek is kedvesek, szolgálatkészek és gyorsak voltak.
Egyedüli probléma a klinika megtalálása volt, kicsit nehézkes volt a fel és le jutás a lifttel.
S. Andrea
2020.10.05 09:16
-
-
S. Andrea
2020.08.27 16:52
-
-
I. Zoltán
2020.08.06 18:14
-
A vizautomata mellé kihelyeznék néhány egyszer használatos poharat
K. Klára
2020.07.30 15:52
-
-
K. Zoltánné
2020.07.16 15:38
Az alkalmazottak kedvességével, segítőkészség ével.
-
O. Miklós
2020.07.02 14:59
A szakorvos figyelme és szemléletmódja, embersége.
-
P. Zsuzsa
2020.06.25 18:32
-
-
K. Fanni
2020.06.18 16:40
-
-
T. Ferenc
2020.06.11 14:57
-
-
D. Veronika
2020.05.28 17:09
Kedves volt a recepcios és a doktornő is.
-
K. Katalin
2020.05.28 16:34
-
-
B. Gabriella
2020.05.28 15:13
Borus doktornő alapossága, kedvessége tetszett leginkább.
De annak is örültem, hogy gyorsan találtam időpontot.
-
V. Brigitta
2020.05.28 15:13
Kedvesség, teljeskörű felvilágosítás
-
M. Angéla
2020.05.21 18:19
Bár most nem éltem ezzel, a távkonzultáció lehetősége remek.
Borus doktornő nagyon alapos és figyelmes volt. Mindent érthetően elmagyarázott, minden részletet figyelembe vett, tökéletesen elégedett voltam.
-
R. Ágnes
2020.05.21 15:53
Borus Hajnal doktornő hozzáállása, szakértelme, türelme és kedvessége sokat segített nekem. Telefonon keresztül is érződött teljes odafigyelése.
A kontrollhoz a számlát nem kaptam meg olyan gyorsan mint első alkalommal, így kicsit bizonytalanságban voltam, hogy sikerül-e fizetnem időben, lesz-e a lefoglalt időpontban konzultáció.
A. Judit
2020.04.29 08:35
Dr.Borus Hajnal doktornő nagyon megértő, kedves türelmes, szavai ebben az időben nagyon megnyugtatóak voltak,
tanácsokkal ellátott.
-
T. Ferenc
2020.04.22 11:00
-
-
P. Zsuzsa
2020.04.22 09:17
-
-
H. Magdolna
2020.04.22 09:02
-
-
R. Bernadett
2020.03.19 17:31
Borus doktorno türelme es kedvessége, nagyon sokat segít mindig
-
F. Ferenc
2020.03.05 16:18
-
Az első vizitre több időt kell biztosítani, mint a kontroll időpontokra. Több kérdésre,problémára szerettem volna választ, ill.edukációt kapni, de a következő paciens időpontja miatt erre nem került sor, így némi csalódottságot éreztem, hiszen privát szolgáltatást vettünk igénybe.
B. Szilvia
2020.02.27 17:42
-
-
S. Ágota
2020.02.27 17:24
BORUS HAJNAL DOKTORNO MAGASFOKU SZAKMAI FELKESZULTSÉGÉN TUL A PÁCIENSSEL VALÓ KOZVETLEN, KEDVES, EMPATIKUS, SEGITOKÉSZ KOZVETLEN KAPCSOLATTEREMTO KÉPESSÉGÉVEL!!
-
K. Fanni
2020.02.06 15:01
-
-
S. István
2020.01.30 16:20
Gyors ügyintézés és barátságos hangulat
-
F. Gábor
2020.01.30 16:18
A konzultáció hossza megfelelő volt ahhoz hogy a lényegi problémákról beszélni tudjunk. Széleskörű tájékoztatást kaptam az állapotomról és a további teendőkről. Pozitívan távoztam.
-
B. Viktória
2020.01.23 15:58
Az szakorvosok és a recepciósok figyelmessége.
-
Z. Ármin
2020.01.16 15:44
-
-
U. Dóra
2020.01.02 15:56
Összességében csalódott vagyok.
Most először jártam Önöknél, de összességében csalódottan jöttem el. Még azon is gondolkozom, hogy a 3 héttel későbbre megbeszélt kontroll vizsgálatra visszamegyek-e. Csalódottságom oka nem a doktornő, vagy az asszisztensek személyében keresendő. Egyszerűen úgy érzem, hogy a vizsgálat közel sem ért 28.500 Ft-ot. A 30 perc több mint a fele ugyanis azzal telt, hogy a doktornő számítógépre vitte fel az adataimat: gyógyszerallergia, testmagasság stb. majd begépelt pár javaslatot. Míg a doktornő a billentyűket keresgette én közben szó szerint végig unatkoztam, azon kaptam magam, hogy olvasnivalót keresek az asztalon, és azt vártam, hogy mikor foglalkozunk végre velem is. A doktornő is érezte, hogy vészesen fogy az idő, közben végig a fali órát és a számítógép monitort nézte felváltva - ahelyett, hogy rám nézett volna. Úgy éreztem, hogy csak mellékszereplő vagyok. A kérdéseimre már idő sem maradt, pedig előre összeírtam őket. Végeredményben egy, legfeljebb két hasznos tanáccsal okosabb lettem ugyan, de összességében hiányérzettel távoztam. Csak rám és a problémámra nem jutott idő, de a lényeg, hogy a számítógépben minden rendben van. A konzultáció közel sem érte meg az árát.
K. Klára
2019.12.19 14:48
-
-
R. Bernadett
2019.12.05 17:36
-
-
B. József
2019.10.24 14:44
-
-
K. Nikolett
2019.10.17 18:08
-
A csúszások elkerülése érdekében 2 vizit közé 5 perces szünetet lehetne tenni, így az esetleges csúszások nem eredményeznének nagyobb várakozási időt, ezáltal nőhet az ügyfélelegedettség. A régi pácienseknek biztosíthatnának kisebb kedvezményt a vizitdíjból. Mindennel elegedett voltam, ezek a többletszolgáltatások tennenek még elegedettebbé.
E. Mária
2019.10.10 14:44
-
-
M. Erzsébet
2019.09.26 15:21
Szép napot!
A szept. 26-i látogatásomról rosszul állítottam ki a kérdőívet, mert telefonon próbáltam ezt megtenni, de a kis képernyőn nem láttam jól a jeleket és a skálát, pontosabban fordítva jelöltem.
Borus Hajnal doktornő munkájával maximálisan elégedett voltam, és ezt szerettem volna kifejezni. A recepciós munkatárs is max. pontot érdemel.
Ezért kérem, hogy a korábbi értékelést töröljék, és az alábbit vegyék figyelembe.
Palotásné Vig Marianna
Szép napot!
A szept. 26-i látogatásomról rosszul állítottam ki a kérdőívet, mert telefonon próbáltam ezt megtenni, de a kis képernyőn nem láttam jól a jeleket és a skálát, pontosabban fordítva jelöltem.
Borus Hajnal doktornő munkájával maximálisan elégedett voltam, és ezt szerettem volna kifejezni. A recepciós munkatárs is max. pontot érdemel.
Ezért kérem, hogy a korábbi értékelést töröljék, és az alábbit vegyék figyelembe.
Palotásné Vig Marianna
U.i.: Az értékelést nem segíti az 1-5 pontozású válaszokhoz tartozó skála!
Javaslom, hogy mind a válaszok felsorolását, mind a színes skála irányítását változtassák ellenkezőre. Az értékek legyenek növekedő sorrendben, az egyenesen nőjenek balról jobbra.
S. Viktória
2019.08.22 17:13
-
-
K. Dóra
2019.08.08 17:56
-
-
K. Nikolett
2019.07.04 18:57
-
-
C. Ágnes
2019.06.20 15:56
-
-
S. Szilvia
2019.06.06 16:13
-
-
K. Anett
2019.05.23 19:02
Borus Hajnal doktornő türelme, figyelmessége, tudása
A recepción mondtam, hogy van egeszsegcardom, a két másodperccel későbbi szamlakiallitaskor azonban nem került levonásra a kedvezmenyem. Mivel elégedett voltam a szolgáltatással, nem reklamaltam, de azért erre jobban figyelhetnének!
M. Erzsébet
2019.05.16 15:53
Legjobban a doktornő empatiája, figyelme, segítőkészsége ragadott meg. A szakorvosi hozzáállása bizalmat keltett.
-
C. Brigitta
2019.05.16 15:06
-
-
R. Zsuzsanna
2019.04.18 17:44
A doktornő kedvessége, türelme, szakmai felkészültsége, kedvessége nagyon jó hatást tett rám. Minden kérdésemre megkaptam a válaszokat, nagyon elégedetten távoztam a rendelésről. Köszönöm.
-
J. Ferenc
2019.04.18 17:34
Előzetesen egyeztetett Időpont pontos betartása és az orvos szakszerű tájékoztatása.
-
S. Mariann
2019.04.11 18:08
A Doktornovel,nagyon figyelmes volt. A recepcios holgyek szinten.
-
I. Mária
2019.04.04 15:51
A doktornő személye, hozzáállása.
Ha csúszás van a foglalt időponthoz képest, tegyék szóvá! (Elnézést kérünk, türelmüket kérjük stb.)
S. István
2019.03.28 16:06
-
-
S. Eperke
2019.03.21 19:00
-
-
E. Andrea
2019.03.21 15:38
-
Az intézmény ár-érték aránya kritikán aluli. Sajnos nagy tapasztalatom van a magán egészségügyi szolgáltatás terén, de a 22,000 forintos 24 perces beszélgetés (szakorvosi vizit) szerintem nem korrekt.
N. Tímea
2019.03.14 15:21
-
-
S. Gyöngyi
2019.03.07 17:54
-
-
V. Viola
2019.02.28 15:28
-
-
M. Andrea
2019.02.21 18:16
-
-
S. Eszter
2019.02.21 17:25
-
-
Klinikák

